poniedziałek, 30 listopada 2015

Cyber Wyprzedaż :)

Hejq!!!

Dzisiaj poniedziałek. To oznacza... Cyber Wyprzedaż na MSP.
Stworzyłam look dla Vip z przecenionych ubrań:
.
Pokażę Wam jak teraz wyglądam:
Góra garderoby czyli ta kurteczka kosztuje w przecenie 250 sc.
Nieźle to wygląda. Pokażę Wam co dostaje na MSP od mojej BFF Agi 313. (bez kropki)
No to patrzcie:
To unikat na nogę. Ale jestem szczęśliwa!!! Aż spadłam z krzesła gdy to zobaczyłam :D
Ale to nie wszystko! Zobaczcie jeszcze 2 prezenty od mojej kochanej BFF:
Nieźle co nie? Ale ja będę taka dobra i też jej coś dam:

Trochę ubogo :/ Ale ja jestem po prostu biedna na tej Cudownej różowej gierce.
Oh, chwila! Dostałam kolejne 2 prezenty. (wiecie od kogo)
Podczas tej Cyber Wyprzedaży dzieją się różne dziwne oraz fajne rzeczy.
Zobaczcie te prezenty:


Czy moja BFF nie przegina trochę z tymi prezentami? Ciekawe czy wy też macie takich przyjaciół!!!
Ona chce jeszcze coś kupić na swoim koncie dla mnie!!! Ja kupiłam tylko jedną rzecz podczas tej wyprzedaży, ponieważ miałam tylko 252 sc. Okey, to na tyle.
Do zobaczenia kochani <333
~ janita 05

5 komentarzy:

  1. Niezły post trochę krótki.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki że o mni wspomniałaś.kilka uwag troche zlewasz czas i tak się że czyta,a i serio podajesz imie i nazwisko wię cej uwag powiem kiedy indziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę się nie reklamować na moim blogu. Takie komentarze będą usuwane z bloga. <333
    ~janita 05

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń