środa, 25 listopada 2015

New Look. + Krótka info.

Hejq!

Dzisiaj pokażę Wam mój nowy look. :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Podam paletę kolorów jakby się wam spodobał i zechcielibyście go kupić. Tylko zapytajcie się mnie o zgodę :) Okey to pokazuję:
No nawet nieźle mi wyszedł. Klasyczny look czarno-biały tylko włosy są koloru blondu. Wszystko do siebie pasuje. To tylko moja opinia. :) Look jest dla normalnych użytkowników bez VIP'a. (Z tego co pamiętam :/)
Okey, to teraz paleta kolorów:

 Czarny i biały- Bluzka, spódniczka, buty i  kapelusz.
Szary-Buty.
Blond- Włosy.
Kapelusz jest połączony z włosami więc nie da się go zdjąć :) Nie wyszedł za drogi (WCALE), ponieważ z tego co widzę, to kosztuje tylko 2 550 sc i 0 diaxów.
To papatki kochania <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz