wtorek, 24 listopada 2015

Post powitalny.

Hejq !!! <3

EDIT: Nazywam się Martyna. Nie podaję wieku. Nienawidzę postów powitalnych.(Sama nie wiem czemu) To mój pierwszy post i w ogóle blog. Będzie on o MSP, ale czasami będą inne rzeczy. Moje konto nazywa się: janita 05. (bez kropki) Ma 13 lvl, ale już niedługo będzie miało 14. Jeśli pomożecie będę wdzięczna. Może ufunduje jakieś nagrody? Okey, nie chce z tematu zchodzić *Mądra Martyno właśnie to robisz!*
T^T Mam nadzieje, że polubicie moje posty i nie będzie z waszej strony za dużo hejtów. A pro po hejtów to mnie śmieszy jak je czytam. Czytałam pewną kłótnie na pewnym blogu i tak się śmiałam, że się wywaliłam z krzesła. A więc nawet nie próbuj mnie w ten sposób zranić, bo po prostu Ci się to nie uda :P  Przy okazji polecam wam bloga: Klik.
Pozdrawiam moją przyjaciółkę. Na MSP nazywa się: Agi 313. ( bez kropki )
Do zobaczenia kochani. <333
Jeśli mam się z kimś żegnać to papatki.

1 komentarz:

  1. Proszę Was o komętowanie posta jeśli tylko możecie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń