sobota, 28 listopada 2015

Boonie Planet #1

Hejq!!!

Wpadłam na pomysł by napisać post o Boonie Planet. No, to zaczynamy od założenia konta.
Ja stworzyłam coś takiego:
Nazwałam się: Tygrysiaczek05. (bez kropki) Jeśli ktoś chce możecie zapraszać. Weszłam w gry i muszę wybrać sobie towarzysza:
Ja wybrałam to pierwsze zielone w czarne paski. Wygląda jak ten dla VIP na MSP za 900 sc tylko że nie ma słuchawek. Dobrze weszłam na nowo w gry i wyskakuje to:
To kliknęłam na napis i zaczyna się wojna na piórka. Wygrałam wojnę, dostałam kasę i zdobyłam New Lvl i patrzcie co dostałam za to:
 Fajnie, co nie? I odblokowała się nowa bitwa. W Boonie Planet można pisać wiadomości, dodawać przyjaciół, kupować różne rzeczy (oraz VIP) i jeszcze inne rzeczy. Odblokowałam nową wojnę i patrzcie co zdobyłam:
Fajna czapka, c'nie? Wiecie muszę już kończyć bo zaraz jadę do domu. Wiem post trochę taki krótki no, ale cóż. To papatki kochani <333 T^T
~janita 05

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz