piątek, 27 listopada 2015

Już niedługo... Ale co?

Hejq!!!

Dziś post będzie o wbijaniu lvl. Wiecie naprawdę nie wiele mi już zostało.
Kupiłam dziś nową parę butów do looka mojej najlepszej przyjaciółki Agi 313. (bez kropki) Pozdrawiam Cię Agi!!!Dobra kontynuuje. A więc kupuję je, wychodzę ze sklepu i profil coś ode mnie chce. Co takiego? Sprawdzam:
Widzicie? No jasne. Buty dają Fame!!! (TROCHĘ DZIWNIE TO BRZMI, ALE MAM NADZIEJĘ, ŻE WIECIE O CO MI C'OMON) Hura!!! *Opanowanie*. I wpadłam na pomysł by dokończyć 100 gier na MSP. Ciekawe czy zdobędę dziś NEW lvl. Bardzo bym chciała. Pomożecie? Dobra jedziemy dalej.
Gram w casting powtarzam ruch Pixi Star i Patrzcie:
Rozleciałam się. To jedna z usuniętych animacji na MSP. Pixi czasami pokazuje usunięte animacje.*Nie gapić się na tego faceta xd* Ciekawe czemu modzi zostawili je w castingu. Ale to nawet dobrze :) Okey zobaczmy ile jeszcze gier muszę dokończyć:
Nie no serio? Dwie gry? No szkoda, że nie jedna, no, ale cóż. A to nawet się dobrze składa. A tak pro po postów mam jutro (chyba) wolną sobotę więc może pojawić się post. Może nawet dwa. W niedziele to nie wiem bo zawsze gdzieś wyjeżdżamy. Nawet nie wiecie jakie mam lagi. Powiem Wam teraz parę sposobów na zarobienie Fame. Okey? To zaczynam:
1. Zdobywaj i dawaj grafy.
2. Oglądaj filmy i zachęcaj innych do oglądania Twoich.
3. Zdobywaj love it na look'ach, pokoju i artach.
4. Graj w gry na MSP.
5. Przy zakupie VIP dostajesz więcej fame i możesz opróżniać skarbonkę świnkę.
I to chyba tyle na dzisiaj. Przepraszam, że taki krótki post, ale jestem chwilowo zajęta.
Papatki kochani. Do jutra. (może)
~ janita 05

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz