sobota, 28 listopada 2015

Wyprzedaż na MSP + new look + mój lvl :)

Hejq!!!
Dzisiaj wchodzę sobie normalnie na konto wchodzę w nowości i wyskakuje mi coś takiego:
Pewnie większość z Was już to widziała, ale nie mogłam przepuścić takiej okazji i nie napisać posta. Muszę się Wam przyznać, ale nie miałam pomysłu na posta, a ta Cyber Wyprzedaż spadła mi po prostu z nieba! A więc z tego co widzę w poniedziałek wybrane rzeczy ze sklepu będą o 50% taniej. No, modzi mają coraz lepsze pomysły :) Może skorzystam z tej wyprzedaży. A no właśnie! Może zacznę kontynuować wbijanie lvl co?
Okey, z tego co pamiętam muszę dokończyć jeszcze 2 gry na MSP. Właśnie nie napisałam Wam wczoraj, ale dostałam pozdro od mojej koleżanki na MSP. Przy okazji pokażę Wam jak wyglądam aktualnie na naszej Cudownej różowej gierce:

To jest look mojej kochanej Agi 313, o której ciągle wspominam. (bez przecinka).
Zaraz będę kontynuować wbijanie lvl, ale najpierw pokażę Wam look'a, którego zrobiłam przed sekundą. Jest klasycznie czarno-biały. Mam nadzieję, że Wam się spodoba:
Ten look zrobiłam dla Coolowa 313. (bez kropki).
Okey, kontynuuje wbijanie lvl. Teraz gram w Ubierz się. Pokazuję jak to wygląda:
Ups, nie zakryłam nicków, ale cóż. Dobra ile jeszcze gier? Sprawdzamy:
Jedna gra! Świetnie się składa, bo jestem u babci i zaraz jadę do domu. Okey, to teraz będą zwariowane karty. Skończyłam w nie grać, bo zajęły mi 5 min, wiecie? No kurcze! Mam okropne lagi i  nie wiem jak skończę tego posta :/ Okey, nareszcie włączył mi się profil:
A więc wiecie zapewne o co chodzi :) No to patrzcie:
No, to klikamy odbierz i nadal musimy zarabiać Fame, ponieważ... A z resztą sami zobaczcie:
A czy ktoś mi pomoże? Nie, no bo po co?! Ja staram się Wam pomagać gdy tylko mam czas, a Wy?! Nic od siebie nie dajecie. Są wyjątki, ale rozumiem jak ktoś nie mógł wejść, ale skoro jesteście, piszecie mi na priv to czemu nie pomożecie? Okey, lvl zrobimy za pare dni :) ;)
To papatki kochani <333 T^T
~ janita 05

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz