sobota, 5 grudnia 2015

Informacja + MSP :D

Hejq!!!

Zauważyliście już pewnie, że na MSP od 1 grudnia jest taki kalendarz adwentowy:

To całkiem fajna rzecz. Rok temu też taki był, ale trochę inny. (ja w tedy nie wchodziłam więc prawie nic nie mam z tego kalendarza zeszłorocznego). Po drugie, MSP inaczej wygląda. Tak świątecznie. A zresztą sami zobaczcie:
No nieźle, prawda? A, no właśnie ja i Agi 313 nie jesteśmy już przyjaciółkami. Czy żałuję?
Sama nie wiem. Chociaż czego tu żałować? I tak już od dawna coś się między nami psuło.
Agi rozpowiedziała moje wszystkie sekrety. Dowiedziałam się o tym od koleżanki. Na MSP znała moje hasło więc musiałam je dziś zmienić :/
Była zazdrosna, że nie pojadę do niej na nocowanie! Pojechałam do innej koleżanki, ale nie na noc, bo moja mama jest lekko chora.
Okey, teraz pokarzę Wam animację, w której się po prostu zakochałam. Zobaczcie sami:
Polecam zakupić!!! Szkoda tylko, że jest ona dla VIP.
To na tyle dzisiaj. Wiem post trochę krótki, ale proszę nie narzekać i  jeszcze raz przepraszam :)

~janita 05

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz