wtorek, 8 grudnia 2015

Post informacyjny :( Coraz mniej postów... Coraz mniej mnie...

Hejq!!!

Jak widzieliście zapewne na blogu... Posty już nie pojawiają się codziennie tak jak kiedyś.
Czemu tak się dzieje? Odpowiedź jest prosta, a mianowicie... SZKOŁA!!!
Dziękuje za 121 wejść na blogu!!! Coraz więcej mi zadają :/ Mam coraz mniej czasu. Ale za tydzień w środę będzie post. Obiecuje Wam to!!! Tym razem dotrzymam obietnicy. Żeby post nie był taki krótki pokażę Wam jak aktualnie wyglądam na MSP:
Widzicie? Mam smutną minę z powodu braku postów z mojej strony.
Chcę Was przeprosić, za to, że nie piszę. Jeszcze raz przepraszam. Zobaczcie co mam na poczcie:
Ciekawe co to u licha jest? Ale patrzcie może to jakiejś konwersacji/rozmowy dodać przyjaciela. Ja dodałam i patrzcie co wyskoczyło :
No nawet się przydaje :) to na tyle.                    Wasza:


Papatki kochani <333 :(
~janita 05

2 komentarze:

  1. Proszę o zgłaszanie się do konkursu, w przeciwnym razie konkurs zostanie odwołany. Jeżeli posty i blog Wam się podobają to możecie polecić znajomym ;)

    OdpowiedzUsuń