wtorek, 5 lipca 2016

Polowanie okazji #1

Hejq!!!

Chcę Wam przedstawić nową serię, którą właśnie wymyśliłam. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Polowanie okazji to seria, w której będę szukać tanie (nie najtańsze) ciuchy w sklepie MSP, a potem będę robić z nimi look'i, no i oczywiście będę wszystko opisywać. Nie chodzi tylko o to, żeby ciuchy były tanie, ale żeby sam look był tani.(nie mogę przekroczyć 2tyś sc) A więc bez przedłużania, ZACZYNAJMY:
1. Look
Nazwa: "No name. What?"
Jak na mnie to wyszło tanio. Chociaż i tak trochę tych starcoins trzeba mieć żeby to kupić. W sumie to nie wiem po co dodałam małe kwiatki we włosach, ale uważałam, że jest tam pustka. (mogłam to wypełnić czymś innym) Pewnie ich nawet nie zauważyliście, a i tak kosztują 150 sc.(mam na oczach makijaż za 500 sc, ale on nie wchodzi w skład look'a) Okay, do opisu!
Włosy: Są ładne i tanie zarazem. Nie chcę się rozpisywać za bardzo na ich temat, ale uważam, że pasują do look'u i wypełniły swoje zadanie.
Bluzka: W kolorze lekko zeschniętej mięty, (?) że tak to nazwę. Zawiązana u dołu, odkrywa brzuch. Bardzo mi się spodobała i według mnie pasuje do outfitu na lato.
Spodnie: Tu miałam mały problem, bo chciałam, żeby były idealne, ale takich spodni nie ma na MSP jakie sobie wymyśliłam. Myślę, że w czarnym były za ciemne, a ten szary ładnie wygląda w stylizacji.
Buty: Oczywiście, że creepers'y! Pasują prawie do każdej stylizacji i świetnie wyglądają w przeciwieństwie do poprzednich butów na stopach mojej moviestar.
Dodatki: Jedyne dodatki to wcześniej przeze mnie opisane kwiatki, których pewnie nie widać.
Mimo wszystko są ładne :)
Jestem z tego look'u bardzo zadowolona!

Paleta kolorów:
Niestety nie zmieniałam koloru włosów więc go nie zaznaczyłam.
Chętnie bym zrobiła wersje kolorystyczne, ale nie mam czasu. A szkoda...
Okay, chodźmy dalej:
2. Look
Nazwa: Crazy Outfit
Wow! Nie przekroczyłam 1000 sc! Look w ogóle mi się nie podoba. Przez to powstała nazwa.
Nie mogę nawet na to patrzeć, więc chyba odpuszczę sobie opisywanie tego... CZEGOŚ.
No, dobra. Ale opiszę to tylko dla Was. Moja moviestar ma na głowie brązowo - rude włosy, do których podczepiony został kaptur. czerwony kapturek. Sukienka jak na nasze czasy jest tania - 400 sc, jak dla mnie tanio - więc jak ktoś chce to może sobie ją kupić. Nawet nie przeszkadza mi pustka na nogach. Szukałam czegoś na nogi w dodatkach ale nic nie mogłam ni znaleźć. A na stopach... Blee... Wykrzywione buty? Nawet nie wiem jak to COŚ nazwać. Muszę przyznać, że są tanie, ale to i tak nie motywuje mnie do ich zakupu. (150 sc) Czasem w naszej grze trzy rzeczy mogą kosztować nawet kilka tysięcy starcoinsów. Dobra, idziemy dalej.

3. Look
Nazwa:
Właśnie z tego look'u jestem zadowolona. Czapka z "E" bardzo mi się podoba. Ciemne, rude włosy pasują tutaj według mnie idealnie. Całkiem ładna bluzka za 50 sc. chyba się skuszę, żeby ją kupić.
Jak widzicie postawiłam na klasykę - biały i czarny kolor - ale uważam, że ładnie to wygląda. Spodnie na dole mają inny kolor na górze inny. (wydaje mi się, że są na nich nadruki motylków xd)
Spodnie bardzo mi się podobają. Buty prawie nie są widoczne, ale mimo wszystko ładne. Góra biała,a dół czarny. Gdy będę mieć więcej starcoinsów to może kupię sobie ten outfit.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I to na tyle dzisiaj, wiem, że post jest krótki, ale jestem na wakacjach więc rodzice nie chcą żebym siedziała przed tabletem/laptopem. (przez to ten post pojawi się dzisiaj, a powinien pojawić się wczoraj) A więc ja się z Wami żegnam. Do następnego posta kochani.
Papatki <333

~janita 05
~KURKA05

1 komentarz: