sobota, 2 lipca 2016

Dzisiaj bez tytułu. Przynajmniej jestem...

Cześć? Mmm...

Nie mam już siły... Wiem, że napisałam mało postów i z resztą nikt ich nie czytał, ale nie mam już, ani pomysłów, ani inwencji twórczej na dalsze posty o MSP. Jestem aktualnie na wakacjach w Chorwacji (Wracam za tydzień), a mam ograniczony dostęp do laptopa. Bloga na początku brałam za bardzo ważną rzecz, ale co ja mogę. I tak rzuciłam to w kąt, ponieważ nie chcę i nie lubię kłamać po prostu przyznaję się, że jestem strasznie leniwą, zepsuta marionetką w rękach ludzi otaczających mnie i mimo wszystko, że staram się wszystkich uszczęśliwiać - nienawidzą mnie...
Widzą we mnie śmiecia. Nawet... moja sympatia... NIGDY NIE WYMARZĘ TEGO SPOJRZENIA Z PAMIĘCI!!! TO OKROPNE!!!
Ostatnio nic mi się nie chcę, jestem małą dziewczynką zagubioną w internecie, któa po wakacjach idzie (DOPIERO) do piątej klasy szkoły podstawowej. MAM DOŚĆ, ALE SIĘ NIE PODDAM!!!
PROSZĘ... dajcie mi jeszcze trochę czasu, chociaż ociupinkę... BŁAGAM...
I jeszcze raz bardzo, ale to bardzo... PRZEPRASZAM...
Nie zapomnijcie - BĘDĘ WALCZYĆ O BLOGA, PRAWDZIWĄ SIEBIE I WYŚWIETLENIA.
O TO... CO KOCHAM!!!

Pozdrawiam
~janita 05     ~ KURKA05
Ps. Przepraszam za to, że jest słaba widoczność loga, ale ważny jest przekaz. (KURKA05 to moje drugie konto, które dzielę z przyjaciółką) (Nie zdziwcie się jeśli dostaniecie dziwne wiadomości od KURKI bo to pewnie moja naj. Lepiej pisać na MSP do: janita 05          lub z poczty na e-mail:
martynka15@onet.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz