czwartek, 7 lipca 2016

KONKURS

HejQ!!!

Dzisiaj mam dla Was konkurs. Chodzi o to, że robicie logo ze mną i cytatem, który według Was do mnie pasuje.  Mam mało look'ów więc możecie mi zrobić sami jakiś outfit. Oczywiście powinno być tam tło i coś co chcecie dodać. Nick: janita 05
Prace proszę wysyłać na: martynka15@onet.com.pl   lub   janitaq05@gmail.com
Tytuł prac : KONKURS
Nagrody:
1 miejsce - rzecz z listy życzeń do 2tyś (lub kilka (1-5 do 750 sc), 10 autografów (mogę dawać co godzinę bo nie jestem Vip), obejrzenie 10 filmów, artów, looków, polubienie pokoju, polubienie 10 projektów (jeśli masz mniej do polajkuje wszystkie) i... jeśli masz kanał na YT to dam suba i spróbuje obejrzeć większość twoich filmów.

2 miejsce - rzecz z listy do 1500 sc (lub kilka (1-3 750 sc), 5 autografów (mogę dawać co godzinę bo nie jestem Vip), obejrzenie 5 filmów, artów, looków, polubienie pokoju, polubienie 5 projektów (jeśli masz mniej do polajkuje wszystkie)

3 miejsce - rzecz z listy do 1000sc (lub 2 za 500sc), 3 autografów (mogę dawać co godzinę bo nie jestem Vip), obejrzenie 3 filmów, artów, polubienie pokoju, polubienie 3 projektów (jeśli masz mniej do polajkuje wszystkie)

Wyróżnienie - rzecz z listy do 500sc, autograf, obejrzenie 1 filmu, arta, projektu (jeśli nie masz polajkuję pokój)

Wiem, że nagrody są bardzo ubogie, ale ja sama jestem biedna i naprawdę długo zajmie mi zarabianie na prezenty dla Was.
PAMIĘTAJCIE!!!
Napiszcie w komentarzu lub mi na MSP : janita 05
że chcecie wziąść udział. (inaczej jeśli dostanę wiadomość od osoby, która się nie zapisała, po prostu ignoruję to)
Zgłaszajcie się do końca Wakacji :)
POWODZENIA!!!

Nuta na dzisiaj...
Jennifer Lopez - Ain't your mama

~janita 05

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz