niedziela, 3 lipca 2016

5 look'ów TAG + Nuta na dzisiaj #1

Hejq!!!

Może widzieliście ten TAG na innych blogach więc wiecie o co chodzi. Jeśli nie (chyba) zrozumiecie o co chodzi w trakcie. TAG dość popularny, więc jak niby mogłabym zostać nominowana?
Weszłam na pewnego bloga o msp i pod koniec posta (Tag'u) zobaczyłam to:
Bardzo,ale to bardzo chcę ten TAG wykonać więc czemu by go nie zrobić gdy mam szansę?
Dobra, bez przedłużania... ZACZYNAMY:

1. Look, który dzisiaj Ci się bardzo spodobał?
Ten look zobaczyłam dzisiaj jako pierwszy i od razu mi się spodobał. Bardzo ładne połączenie kolorów. I jeszcze te czarne, błyszczące włosy. Cudne *.*
Złączony ze sobą kolory cytryny i jasny jeans'owy. (jest w ogóle taki?)
Mało rzucające się w oczy tatuaże/unikaty na nogach nie psują look'u. Brakuje mi czegoś  na ręce lalki. Myślę, że pomiędzy ramieniem, a łokciem powinna znajdować się jakaś przepaska/chusteczka na rękę. Boję się jednak, że gdyby została dodana ozdóbek było by za dużo i zmuszeni byśmy byli do usunięcia z głowy albo tych pięknych uszek lub czapki z "E", o której trochę się naczytałam na MSP. (może napiszę o niej posta?) Oczywiście nie mogło zabraknąć creepersów. Nie będę się rozpisywać - jednym słowem - podoba mi się. 9/10 (wcale nie muszę oceniać)

2. Look, który kojarzy Ci się ze sławną osobą?
Przepraszam, że pokazuję siebie, ale ważne jest to, że mogę a look nie jest zrobiony przeze mnie.
Przypomina mi to jakąś znaną osobę z "Eurowizji" lub z "Twoja twarz brzmi znajomo". Wydaje mi się jednak, że brakuje tu jakiegoś naszyjnika, czegoś na głowie, a buty i serduszka tu nie pasują. (ale co ja poradzę, że jestem biedna, bo musiałam usunąć konto przez to, że się pokłóciłam z moją byłą (niedobrze mi się robi jak o tym myślę lub piszę) "przyjaciółką". Ale pewnie Was to nie interesuje, bo odbiegam od tematu. Ogólnie moja moviestar prezentuje się ładnie. Ale mój błąd był w tym, że góra sukienki różni się nieco kolorem od dołu (ciiii... nic nie mówiłam pisałam XD)
Ocenię sobie na 7/10. Wiem, że nie muszę oceniać, ale czasem wypada tak z grzeczności.

3.Look, który ubrałabyś na randkę?
Tutaj musiałam wybierać... Ale uważam, że look spełnił zadanie. Ładne połączenie kolorów. Na pewno bym się tak ubrała, ale kolor włosów inny. Jedyne czego mi brakuje to czegoś na nogi. Może dłuższe spodnie, spódnica? Może tatuaż sama nie wiem, ale czegoś brakuje. Mimo wszystko pięknie.
Oh, ten wianek *.* 9,5/10   No, przez tą pustkę.

4.Look, który według ciebie jest niewypałem?
Bardzo przepraszam twórczynię look'u, ale on pierwszy rzucił mi się w oczy. Jest nawet ładny, ale pasował do tego TAG'U w kategorii czwartej. Osobiście bym tego nie założyła, ani w realu ani na MSP. (chyba, że gust by mi się zmienił) Mówiłam że za bardzo nie chcę tego opisywać więc nie wiem co napisać. Dziewczyna z irokezem, kaskiem, goglami, maską, ustami wiedzmy/wampira, ubrana w banana i buty z długimi podkolanówkami. (?) Zapomniałabym, o dziwo spełnione są tu wszystkie moje wymagania. Nic nie trzeba dokładać, ale można odjąć, ale dzięki tym wszystkim, rzeczom, look ma swój własny niepowtarzalny charakter. No, i widzimy plusy w minusach. Look dość pomysłowy. Nawet kolory się nie gryzą. Gdyby nie to, że look ma być niewypałem i jest nie w moim guście dałabym 10/10, ale mówiłam, że nie mam zamiaru tego oceniać, żeby nikogo nie urazić.
Dobra, ostatnia kategoria. UWAGA! To będzie dla mnie wyzwanie.

5. Twój ulubiony look, który zrobiłaś sama?
To nie dość, że mój ulubiony look to jeszcze najnowszy! Na głowie mojej laleczki widnieje wianek z gazetki, a na twarzy widać przerażające zęby. (krwawa morda - to mój brat wymyślił! XD)
Pospolita fryzura z kolorze jasnego blondu aż zlewa się z moją skórą. Różowy gór sukienki zasłania serduszko "MOM" Ale ładnie to wygląda. Dół sukienki jest czarny, znajdują się tam kwiatuszki z zielonymi, pawie niewidocznymi listeczkami. Nawet nie przeszkadza mi pustka na rękach, chociaż nie przeszkadzałaby mi taka mała chusteczka zawiązana na ręce pełniąc funkcje bransoletki.
Na nogach "mam" różowe serduszka i czarno-biały wąż na drugiej, a na stopach oczywiście, że CREEPERSY!!! Moje ulubione buty! Pasują prawie do każdej stylizacji. Dość popularne na naszej różowej planecie.
                                               ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A ja nominuję...     bestfriends-msp.blogspot.com

Wiecie czemu? Bo każdy na to zasługuje! Nie tylko te najbardziej znane blogi.
Zaraz idę na plażę, ponieważ jestem w Chorwacji! (nie odbiegaj od tematu!)
                                           ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz druga część posta, a mianowicie... Nuta na dzisiaj będzie to mała "seria". Gdy będę wrzucać posty do nich będę dodawać Nutę na dzisiaj czyli piosenkę, która akurat dzisiaj wpadła mi w ucho.
Mam nadzieję, że Wam się to spodoba. Zaczynamy od dzisiaj :)
Nuta na dzisiaj to:

Lukas Graham - 7 years

To na tyle dzisiaj, myślę, że fajnie się słuchało. Napiszcie w komentarzach. A tak pro po, skoro na moim blogu jest tyle wejść to dlaczego nie ma komentarzy? Nie masz konta blogger/google?
Przecież możesz wyrazić swoją opinię przez anonima. To nic nie kosztuje, a  mnie motywuje.
Mam nadzieję, że post  się spodobał.
Papatki, Wasza:

~janita 05
~KURKA05

PS. Może mi ktoś zrobić logo? Podam co i jak... Proszę. A może Wy kogoś znacie kto jest w tym dobry? Koniecznie napiszcie w komentarzu! I proszę opinię czy... Chcecie nową redaktorkę w moim zespole? Papa <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz