niedziela, 24 lipca 2016

Coś się szykuje...

Hejq!!!

(Ten post miał pojawić się wczoraj)Przepraszam, że nie pisałam, ale byliście dzielni, i wchodziliście na bloga. Naprawdę, muszę wziąć się w garść! Może poszukam redaktorów... (nikt się nie zapisze XD, bo nikt mnie nie lubi)
Ale, nie o tym dzisiaj. Otóż gdy weszłam dziś na MSP zobaczyłam coś takiego:
Długo czekałam na jakieś wydarzenie w naszej gierce. Szkoda, że wkrótce, ale poczekam.
1 sekunda później...
10 sekund później...
100 sekund później...
1000 sekund później...
10000 sekund później...
DOBRA, DOŚĆ!!! (Wygłupki)
Już nie mogę się doczekać...
Pokażę Wam posta o tym evencie, a na razie wracam do gry transformice.
Wiem, że post krótki i z du.. beznadziejny, ale nie wiem co napisać.
Te gwiazdki na powyższym obrazku przypominają mi olimpiadę czy coś.
Papa MIŚQII!!!
~Yumiinili Yandere
~janita 05

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz