niedziela, 24 lipca 2016

#1 Zmiany

Hejq!!!

Jak zauważyliście (lub nie) zmieniłam nazwę konta Google. Ostatnio też zamiast od razu wydawać kasę na MSP, zbieram starcoinsy :)
Ostatnio także weszłam na grę Transformice gdzie dawno mnie nie było i okazało się, że przez ten czas moja BFF zerwała ze mną i stała się ateistką.
Chcecie wiedzieć kto to ateista?
Tutaj macie część posta przeznaczoną na tą sprawę (jeśli cię to nie interesuje, pomiń to):
Kto to jest ateista?
Ateista to osoba niewyznająca żadnej wiary. Nie wierząca w istnienie bóstw czy Boga. Osoba ta nie bierze sobie do serca nauk o Jezusie Chrystusie czy Panu Bogu lub Matce Jezusa. Nie wierzy w to, że Bóg się nami opiekuje, że jest w naszych sercach i, że powinniśmy go kochać. Uważa, że lekcje religii nie są nic warte.
(Nie brałam tego z netu, a jeśli w czymś się pomyliłam to przepraszam i proszę o poprawkę w komentarzach)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pokażę Wam siebie na TFM (skrót od transformice):

To mała sesja. (Zrobię więcej jeśli będziecie chcieli)
Mam już trochę Ubranek w szafie. A teraz obecny stan mojego konta na MSP i TFM:
TFM:

Na TFM są serki, które zdobywamy podczas gry oraz są także truskawki, za które płacimy prawdziwymi pieniążkami. (ja zdobyłam dwie za eventy)
Dobra, a teraz...
MSP:
Na MSP (jak każdy wie) mamy pieniążki/starcoinsy, diaxy oraz fame do lvl. (tak wpisałam kod z gazetki i wydałam 250 sc XD)
Akurat jestem na MSP i pisze do mnie koleżanka.
Będę też może inaczej pisać posty. Inaczej się zachowywać.
To tyle na dziś.
Do zobaczenia, Miśqi!
~Yumiinili Yandere
~janita 05

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz