niedziela, 25 grudnia 2016

Prezent na Święta od MSP? + Koniec Kalendarza Adwentowego.


HejQ!!!


Witajcie kochani! Powróciłam na bloga z nowym postem odnośnie... A z resztą sami się przekonacie. Czy nie zainteresował Was może tytuł posta? A tak w ogóle o jakim ja prezencie mówię? Chodzi mi o nową klinikę piękna. Nie wiem kiedy została dodana ponieważ dzisiaj dopiero ją zobaczyłam, ale szczerze mówiąc niezbyt mi się podoba. Jeśli jeszcze nie widzieliście to daje Wam screen'a:
Modzi dodali jedynie nowe usta, które może i prezentują się dobrze, ale na mojej MS niestety nie wyglądają oszałamiająco. I tak ogólnie mam jeszcze do Was pytanie:
Czy drugie usta w pierwszym rzędzie nie przypominają Wam może ust jakie niektórzy robili sobie za pomocą Charlesa?
Pokażę Wam je z "bliska":

Jeśli usta były dodane dziś lub wczoraj to cieszę się, że nie spóźniłam się z informacją. Gdy zobaczyłam je w klinice pomyślałam, że to może być coś w rodzaju prezentu (nie umiem ubrać tego ładnie w słowa, ale mam nadzieję, że kumacie o co chodzi) i właśnie stąd wziął się tytuł.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz przejdźmy do drugiej części posta, ale za nim krótki komunikat:
Dobrze, a więc... Chwila! Nadal tu jesteś? Gratuluję odwagi! (co ja piszę?)
Pokarzę Wam jak na początku wyglądał kalendarz adwentowy:
A po otworzeniu wszystkich okienek wygląda tak:
Uważam, że otwieranie okienek w kalendarzu było fajne,, chociaż niektóre rzeczy mogły by być lepsze. Ogółem kalendarz fajny, ale czasem smuci mnie to że jednego dnia można otworzyć jeden prezent. (jesli jesteś VIP w niektóre dni możesz otworzyć 2 prezenty) A więc to na tyle. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2017!
Nuta na dzisiaj:
~Janita 05
~Yuminilii Yandere
~Nita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz