niedziela, 8 stycznia 2017

Gwiazdorska Wyprzedaż?

HejQ!!!

Witajcie kochani. Tak, wiem, że nie było postów, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;)
Dobrze, a więc bez przedłużania zaczynajmy. Pewnie zauważyliście, że na MSP pojawiło się coś takiego jak Gwiazdorska Wyprzedaż. Chodzi tutaj o mały bonusik 'dołączony' do Vip'a.
Jeśli zakupimy Vip np. na rok dostajemy dodatkowe +10 tygodni vip'a.
(PS. dotyczy to JEDYNIE Star Vip)
No, ale od czego w końcu są screen'y?
Zobaczcie sami:
(Ehhh, a mogłam poczekać jeszcze z kilka mięsięcy ;-;)
Nawet fajnie, że coś takiego dodali, ale i tak uważam, że mogłoby być lepiej.
A wy co o ty sądzicie? (Nadal przytłaczają mnie ceny tych Vip'ów)
Post jest krótki, ale to dlatego, że nie ma się co rozpisywać nad tematem wyprzedaży.
A tak w ogóle Szczęśliwego Nowego Roku. (ja to nawet z "życzeniami" muszę się spóźnić, masakra)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nuta na dzisiaj:
Britney Spears - 3
Do następnego posta :D
~Janita 05
~Yuminilii Yandere
~Nita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz