wtorek, 2 maja 2017

Jak Wy to zrobiliście?!

Siemaneczko Truskaweczki!!! 

Jak... Jak Wy to zrobiliście?? Dlaczego? Tak czy siak... Dziękuję Wam za prawie tysiąc wyświetleń na moim blogu! Jednak ktoś czyta te moje wypociny. Pamiętam jak się cieszyłam gdy na blogu było 53 wyświetleń... Aww ^^  Piękne czasy... A teraz? Prawie tysiąc. Jeszcze raz bardzo dziękuję... Ciągle jestem w szoku. Nie sądziłam, że do tego kiedyś dojdzie! A jednak...
Jedno z moich marzeń właśnie się spełnia ;) Mojej radości nie da się opisać słowami.
Dziękuję osobom, które wchodzą regularnie na bloga i czytają moje posty.
Jesteście niesamowici! Postaram się jakoś odwdzięczyć... Hmm, tylko jak??
Ja już coś wymyślę. No to na tyle :*** Buziaczki! To paaa~
~Janita 05
~Yuminilli Yandere
~Nita
PS. Jak mam się podpisywać? :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz